Известие

Collapse
No announcement yet.

Джанти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ivo_red
    моа ти покажа формулата ако държиш - площта е еднаква помисли и ще се сетиш

    жокер: в единия случай е тясно и дълго а в другия широко и късо
    Голяма глупост каза, не знам дали усещаш
    Що бе? Ако говори за обем на гумата, е прав Търтеят
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от J_I_V_K_O
      Първоначално публикувано от morskiq80
      po dobre zimata s jelezni na gorubliane moje da namerish az prodavam 16ki bbs ili zameniam za14ki
      дай да ги видим
      moje da se vidiat v nedelia togava sam pochivka djantite sa bbs 4bolta tel.0887039019
      morskiq80

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от търтей
        Първоначално публикувано от rtfm
        pumukle написа:
        По-тясна гума -> по-малка контактна площ
        търтей написа:
        това не е вярно
        Как го установи? По тясната гума има по малка контактна площ с пътя и масата на колата се разпределя на по малка площ така се получава по голям натиск на еденица площ и така се затруднява боксуването в снега. По тясната гума мачка снега когато е по висок а не го бута напред като снегорин както прави широката гума.
        моа ти покажа формулата ако държиш - площта е еднаква помисли и ще се сетиш

        жокер: в единия случай е тясно и дълго а в другия широко и късо
        Я покажи тая формула, защото и според мен това не е вярно, което казваш. Контактната площ със земята е 100% по малка на една гума 175/65/14 отколкото на гума 185/60/14
        Lexus IS200

        Comment


        • #19
          не знам от къде я изрових тая тема ама гледам не съм дал отговор та:

          контактната площ на една гума е равна на натоварването на гумата разделено на налягането на гумата - това е цялата тайна

          ако някой ще смята: делите килограми на кг/см2 и получавате резултата в см2
          Last edited by търтей; d.m.y г., 21:39.
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            В твой стил ще ти кажа,че тва па ич не е верно.
            По тия сметки може да се продава само един стандартен размер гуми и да си регулираме контактната повърхност с налягането в тях...?
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
              В твой стил ще ти кажа,че тва па ич не е верно.
              По тия сметки може да се продава само един стандартен размер гуми и да си регулираме контактната повърхност с налягането в тях...?
              мисуиш ли?

              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                Ми така излиза.
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #23
                  провай пак
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Абе аз ще си карам с 215х50х16" на 3.0 атм. па нека ми е малка контактната площ...
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #25
                      бате ако искаш карай и по капли бе
                      хихихи ))
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        Ако имаш предвид, че понеже единицата за налягане ти включва см^2 и затова само по него и натоварването можеш да смяташ контактната площ, то аз не съм съгласен, защото тва налягане ти се разпределя и по страничната част на гумата. Ако съм те разбрал де....
                        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                        Mazda 6 2.3 2005
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          разбрал си ме
                          дали ти лично си сърласен или не обаче не променя законите на физиката
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #28
                            Седи ,осънзах....
                            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                            Mazda 6 2.3 2005
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              ок

                              мислех да кача едно изследване на гумите ама нещо нямаме право на големи файлове пък то е 2 мб
                              Last edited by търтей; d.m.y г., 23:33.
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #30
                                Да бе, аз се сетих, то просто при по-широко гума, имаш повече обем въздух и не се разшляква толко по асфалта от тежестта, не се бях замислил досега. Мерси все пак.
                                Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                                Mazda 6 2.3 2005
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X